TrendNET | Pantheon
16696
page-template-default,page,page-id-16696,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.1,vc_responsive

CELOVITA PANTHEON PODPORA

Ekipa strokovnjakov vam bo s svojimi širokimi izkušnjami svetovala
in optimizirala poslovni proces ter vam omogočila, da čas posvetite
res pomembnim stvarem

UVEDBA PANTHEON SISTEMA

Brez vložka v infrastrukturo
Tudi PANTHEON Professional je mogoče uporabljati brez vložkov v infrastrukturo, vzdrževanje in implementacijo. Takšna uporaba je cenovno ugodna ter predvsem varna in zanesljiva

Odzivna podpora uporabnikom
Pravočasna podpora je ključnega pomena, zato je uporabnikom na voljo več vrst podpore. Nujna direktna podpora se izvaja na terenu, preko telefona, spletne aplikacije Helpdesk ali pa se podpornik poveže kar na uporabnikov računalnik (RDS, Remote Desktop Service).

Poslovanje vedno v skladu z zakonodajo
PANTHEON se redno prilagaja – osvežuje glede na spremembe v zakonodaji (plače, dohodnina, DDV itd). Osveževanje se zgodi ob vseh pomembnih spremembah zakonodaje. Vse spremembe se preko interneta avtomatično prenesejo do uporabnika – hitro in enostavno!

Povezava z dokumentnim sistemom
Z dokumentnim sistemom PANTHEON – Shake lahko papirne dokumente dokumente poskenirate in povežete s PANTHEON-ovimi dokumenti, tako da imate vpogled v vso dokumentacijo, tudi če izvirno ni bila v elektronski obliki.

Pregled poslovanja na vašem namizju
Program lahko sočasno uporablja več uporabnikov iz različnih delov podjetja, vodstvo pa lahko v vsakem trenutku pregleduje ključne kazalce poslovanja podjetja. Vsi ključni podatki so predstavljeni grafično, mogoče pa so različne primerjave, analize, projekcije in kalkulacije. Tako je vodstvo vedno na tekočem z vsemi ključnimi poslovnimi podatki.

Dodatne rešitve za posebna področja
Zaradi specifičnih potreb uporabnikov je za PANTHEON na voljo veliko število vertikalnih rešitev, ki jih razvija tako Datalab kot tudi neodvisna partnerska podjetja. Tako lahko uporabniki nadgrajujejo in dopolnjujejo svoj PANTHEON s specifičnimi rešitvami.

Funkcionalnosti po vaših merah
Že tako širokemu naboru rešitev je dodana možnost dodajanja lastnih rešitev. Tako je mogoče sprogramirati lastne funkcionalnosti, ki bodo tudi vidna v samem PANTHEON-u (do nje lahko dostopamo kar skozi menije ali obrazce). Programski jezik je zmogljiv in omogoča delo z bazami, internetom, datotekami, izvozom/uvozom podatkov ter delo z nizi.

PODPORA

Pravočasna podpora je ključnega pomena, zato je uporabnikom na voljo več vrst podpore. Nujna direktna podpora se izvaja na terenu, preko telefona, spletne aplikacije Helpdesk ali pa se podpornik poveže kar na uporabnikov računalnik (RDS, Remote Desktop Service).

Pošljite nam informativno povpraševanje

V našo uspešnost smo tako prepričani, da vam v primeru, da s storitvijo od koncu 30-dnevnega poskusnega obdobja niste zadovoljni, le-te ne bomo zaračunali.

 

IZKORISTITE POSEBNO PONUBBO:

  • vrednost mesečne pripravljenosti (odzivni čas 4 ure) samo 1 EUR
  • cena oddaljenega arhiviranja TrendNET backup s klientom za varnostno kopiranje podatkovnih baz v oblak le 50% redne cene

V sklopu pogodbe o vzdrževanju zajeta licenca aplikacije za spremljanje del – Zenas za enega administratorja in neomejeno uporabnikov

IZVEDBA DODELAV PO NAROČILU

Naša ekipa ima širok nabor izkušen pri dodelavah Pantheona. Od integracij s spletnimi portali do razvoja modulov po naročilu.

ELEKTRONSKO POSLOVANJE

Svetovni splet in razvoj računalniških omrežij, ki sta omogočila razmah in širjenje e-poslovanja, omogočata nekajkrat večjo hitrosti poslovanja od običajnega, večjo prilagodljivost spremembam na trgu, natančnejše in lažje dostopne informacije o stanju podjetja, manjše stroške pri porabi materiala in poštnih storitev ter manjše stroške fizične delovne sile (nakup ali najem poslovnih prostorov). —– UREDI TEXT

Kaj je ePoslovanje?

Elektronsko ali e-poslovanje je splošen izraz za elektronski način opravljanja dejavnosti in pomeni, da posle sklepamo v elektronski obliki, ki temelji na elektronskem procesiranju in prenašanju podatkov med računalniki (tudi besedilo, slika, glas).

Ta lahko poteka:

  • med podjetji in posamezniki (elektronska trgovina, elektronsko bančništvo),
  • med več podjetji (trgovanje) in
  • med posameznikom in državnimi ustanovami (sodelovanje na razpisih, napoved dohodnine, ipd).

—- UREDI TEXT

Ključne prednosti ePoslovanja

  • Lažja in varna izmenjava podatkov
  • Varnost shranjenih podatkov
  • Hitrejša obdelava in prihranek časa
  • Več časa za analizo in svetovanje strankam
  • Enostaven in hiter dostop kjerkoli
  • Prejemanje in izdajanje računov v elektronski obliki
  • Elektronsko arhiviranje podatkov
  • Redne posodobitve in stalna skladnost z zakonodajo
  • Delo po mednarodnih računovodskih standardih
  • Široka paleta podpore in pomoči
  • Delo brez investicij oz. plačilo po uporabi
  • Primerno tudi za vodenje kmetij

UREDI