TrendNET | GTS
16926
page-template-default,page,page-id-16926,page-child,parent-pageid-16808,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.0,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.1,vc_responsive

WIFI SLEDENJE – SPOZNAVANJE NAVAD KUPCEV

GTS je sistem lociranja, ki temelji na podlagi  WIFI signala. Sistem omogoča vodilnim, da spoznajo navade njihovih kupcev ter optimizirajo prodajno pot, izboljšajo njihovo zadovoljstvo ter posledično pa povečajo prodajo.

KLJUČNE FUNKCIONALNOSTI

RAZMERJE MED NOVIMI IN PONOVLJIVIMI OBISKOVALCI

LAHKO DOBIMO ODGOVORE KOT SO:

  • Ali je danes več ali manj obiskov v poslovnih enotah kot v ostalih dneh?
  • Trenutno število obiskovalcev na lokaciji.
  • Koliko je novih, koliko se jih vrača?
  • Je danes povprečni čas obiska nad ali pod povprečjem?
  • Skozi kateri vhod / po kateri poti je prišel kupec / obiskovalec?

ŠTEVILO OBISKOVALCEV

LAHKO DOBIMO ODGOVORE KOT SO:

  • Koliko je vseh obiskovalcev v vseh enotah?
  • Koliko od teh je novih kupcev?
  • Koliko se jih vrača?
  • Kakšno je število obiskovalcev v enotah A, B in C?
  • Izmed vseh obiskovalcev, koliko je novih v enotah A, B in C?

SPREMLJANJE VSTOPNIH IN IZHODNIH TOČK

LAHKO DOBIMO ODGOVORE KOT SO:

  • Današnji [ponavljajoči, novi, vsi] kupci v enotah A, B, C,.. so vstopili na vhodu X 10%, Y 40%, Z 50%.
  • >Današnji [ponavljajoči, novi, vsi] kupci v enotah A, B, C,.. so izstopili na izhodu X 15%, Y 45%, Z 40%.
  • Kateri izmed vhodov v enoti A je najbolj obremenjen?

SPREMLJANJE UČINKA MARKETINŠKIH KAMPANJ

LAHKO DOBIMO ODGOVORE KOT SO:

  • Kakšna je bila razlika med povprečnim obiskom in obiskom v času kampanje A?
  • Od dveh kampanj, ki so bile izdane ta teden, katera je bolj uspešna?

VIZUALNI PREGLED OBISKA